Thursday, October 6, 2011

Tere-tere, kõik see pere!!

Ma ei leidnud paremat aega kirjutada sobilik sissejuhatus blogisse,mida üritan taaselustada,kui arengupsühholoogia loeng...tundub kuidagi sobilik. Ja võin ausalt öelda,et ega ma millestki erilisest nüüd ilma küll jää. seekord

Kõik-kõik on uus septembrikuus...september on küll juba selja taga,aga sellegi poolest on ta uut ja huvitavat toonud kõigile rebasekutsikatele. Uus kodu,uued koolikaaslased,uued õppejõud, uus elukorraldus, uued tutvused ja sõbrad, uued peod:D.....Ma aran,et ei eksi,kui ütlen,et vähemalt kõik,kes Kadrinast Tartusse tulid, on vääääääga rahul :D.
Tartus hakkab ka ikka eluke tasapisi mingisugusessegi rutiini loksuma ja ühiskondlik elu maha rahunema...okei väike nali, seda vist ei juhtu....:D..aga õppimine hakkab küll tasapisi teemasse tulema. See võib niivõrd-kuivõrd olla seaotud järgmise nädala Tunnetuspsühholoogia ja käitumise regilatsiooni seminari ning Sotsiaalteduste vaheeksami e KTga ...

Mul on isegi ühikaga vedanud:D...tunduvalt rohkem ruumi,kui kallimates:D..muidugi pole eriline euro,aga ma olen ülirahul. Korter on tiptop ja korterikaaslased samamoodi. Ma olen nüüdseks üle tšekanud Pepleri, Tiigi ja Narvamaantee 25/27(sorry Triinu,ma ei tea kumb:D) ühikad ja Torni...+Sandra korter ofcourse - sinna ma vahelduva eduga kolin, vähemalt 1 asi on alati seal, nii kummaline kui see ka pole.

Tartu on juba selle pärast tore,et siin igasuguseid karvaseid ja sulelisi leidub :D.P ja kaotatakse ka väga huvitavaid "asju", mida Hurda pargist ja muidu Tartu tänavatelt taga otsitakse.




Kuna loeng kohe läbi saab, siis ma muud heietaks...TÄNUD HANNA, ülihe laul;), musi!



Elagu Tartu vaim!:D

1 comment: