Monday, April 11, 2011

Viimased jõupingutused

Kooli lõpp annab väga tunda!!

Ma alguses arvasin, et ei ole midagi palju teha, üllatavalt vähe viimaste nädalate kohta. Hetkeks arvasin, et asi oli kahes tegemata kirjandis, mis tekitavad tunde, nagu pressitaks meist veel viimast. Aga see eksiarvamus ei kestnud kaua..Kirjandid valmis, ja mis ei vähene on ülesannete arv, mis veel tegemata. Üllatus missugune.
Iga päev peaks olema minuti pealt ära planeeritud, et midagigi tehtud jõuaks..ja praegu ka- mul on inka mini-presekas pooleli ja mida teen mina?!..Aga ma lihtsalt pidin oma üllatust jagama.
Homme on tegus päev, terve nädal!. Ma nimetaks seda viimaseks nädalaks, sest järgmise nädala 3 päeva vaevalt eriti arvesse lähevad..eks???..Naiivne nii arvata, ma tean.
Tore, et õpetajad selle koolilõpu nii meeldejäävaks teevad...

Magamine on luksus, mida naljalt enam lubada ei saa.

Ja midagi tauspäevalt..kõige südantliigutavam ja mõtlema panevam.....

No comments:

Post a Comment